2.
Додати до проекту модуль Unit2, в якому будуть описані класи проекту
3.
У розділі interface описати класс Body
Модифікатор доступу
|
Атрибути та методи
|
Тип
|
public
|
Id
|
integer
|
public
|
name
|
string
|
private
|
x
|
integer
|
private
|
y
|
integer
|
private
|
vx
|
integer
|
private
|
vy
|
integer
|
private
|
m
|
real
|
public
|
Constructor
create()
|
|
public
|
Function
getX()
|
integer
|
public
|
Function
getY()
|
integer
|
public
|
Function
getVx()
|
integer
|
public
|
Function
getVy()
|
integer
|
public
|
Function
getM()
|
real
|
public
|
Procedure
setX()
|
|
public
|
Procedure
setY()
|
|
public
|
Procedure
setVx()
|
|
public
|
Procedure
setVy()
|
|
public
|
Procedure
move()
|
|
public
|
Procedure
kick()
|
|
public
|
Procedure
show()
|
|
public
|
Procedure
hide()
|
4.
У
розділі implementation реалізувати:
Приклад реалізації
|
|
конструктор Create
|
constructor Body.Create(x0,y0,vx0,vy0:integer;
m0:real);
begin
x:=x0;
y:=y0;
m:=m0;
vx:=vx0;
vy:=vy0;
end;
|
методи-геттери getX(),getY(),getVx(), getVy()
|
function Body.getX:integer;
begin
getX:=x;
end;
function
Body.getY:integer;
begin
getY:=y;
end;
…
|
методи-сеттери setX(), setY(),
setVx(), setVy()
|
Procedure Body.setX(x0:integer);
begin
x:=x0;
end;
…
|
метод move()
|
Procedure
Body.move;
begin
//Потім тут додамо код
end;
|
метод kick ()
|
Procedure
Body.kick;
begin
//Потім тут додамо код
end;
|
метод show()
|
procedure
Body.show;
begin
//Потім тут додамо код
end;
|
метод hide()
|
procedure
Body.hide;
begin
//Потім тут додамо код
end;
|
5.
Описати клас Particle, нащадок
класу Body. Реалузувати додаткові атрибути
Модифікатор доступу
|
Атрибути та методи
|
Тип
|
private
|
r
|
integer
|
private
|
color
|
Integer
|
public
|
Function
getR()
|
integer
|
public
|
Function
getColor()
|
integer
|
public
|
Procedure
setR()
|
|
public
|
Procedure
setColor()
|
6.
У розділі implementation реалізувати:
Приклад реалізації
|
|
конструктор create
|
constructor
Particle.Create(x0,y0,vx0,vy0,r0,c0:integer; m0:real);
begin
…
r:=r0;
color:=c0;
m:=m0;
end;
|
методи-геттери
getM(),getColor()
|
Function
Particle.getM: integer;
begin
getM:=m;
end;
…
|
методи-сеттери
setM(),setColor()
|
Procedure
Particle.setM(m0:integer);
begin
m:=m0;
end;
…
|
7.
Описати клас Molecule, нащадок
класу Body.
Немає коментарів:
Дописати коментар