неділя, 3 грудня 2017 р.

Вправа 4.1

1.       Створити новий VLC проект. Збережіть проект у окремій папці BrownianMotion.
2.       Додати до проекту модуль Unit2, в якому будуть описані класи проекту
3.       У розділі interface описати класс Body
Модифікатор доступу
Атрибути та методи
Тип
public
Id
integer
public
name
string
private
x
integer
private
y
integer
private
vx
integer
private
vy
integer
private
m
real
public
Constructor create()

public
Function getX()
integer
public
Function getY()
integer
public
Function getVx()
integer
public
Function getVy()
integer
public
Function getM()
real
public
Procedure setX()

public
Procedure setY()

public
Procedure setVx()

public
Procedure setVy()

public
Procedure move()

public
Procedure kick()

public
Procedure show()

public
Procedure hide()


4.       У розділі implementation реалізувати:

Приклад реалізації
конструктор Create
constructor  Body.Create(x0,y0,vx0,vy0:integer; m0:real);
begin
    x:=x0;
    y:=y0;
    m:=m0;
    vx:=vx0;
    vy:=vy0;
end;
методи-геттери getX(),getY(),getVx(), getVy()
function Body.getX:integer;
begin
    getX:=x;
end;

function Body.getY:integer;
begin
    getY:=y;
end;

методи-сеттери setX(), setY(), setVx(), setVy()
Procedure Body.setX(x0:integer);
begin
    x:=x0;
end;

метод move()
Procedure Body.move;
begin
                //Потім тут додамо код
end;

метод kick ()
Procedure Body.kick;
begin
                //Потім тут додамо код
end;
метод show()
procedure Body.show;
begin
                //Потім тут додамо код
end;

метод hide()
procedure Body.hide;
begin
                //Потім тут додамо код
end;

5.       Описати клас Particle, нащадок класу Body. Реалузувати додаткові атрибути
Модифікатор доступу
Атрибути та методи
Тип
private
r
integer
private
color
Integer
public
Function getR()
integer
public
Function getColor()
integer
public
Procedure setR()

public
Procedure setColor()


6.       У розділі implementation реалізувати:

Приклад реалізації
конструктор create
constructor  Particle.Create(x0,y0,vx0,vy0,r0,c0:integer; m0:real);
begin
    …
    r:=r0;
    color:=c0;
    m:=m0;
end;
методи-геттери getM(),getColor()
Function Particle.getM:               integer;
begin
      getM:=m;
end;

методи-сеттери setM(),setColor()
Procedure Particle.setM(m0:integer);
begin
      m:=m0;
end;
7.       Описати клас Molecule, нащадок класу Body.


Немає коментарів:

Дописати коментар