Тема. Розробка власних лінійних алгоритмів та їх реалізація і тестування у середовищі програмування з використанням текстових файлів
Мета. Навчитися реалізовувати мовою програмування лінійні обчислювальні алгоритми для роботи з числовими та рядковими даними, вхідні дані для яких зчитуються з текстових файлів, а результати записуються до текстових файлів також.
Завдання
Створіть проект для розв'язання задачі свого варіанту. Вхідні дані програма має прочитати з файлу input.txt, який знаходиться у папці проекту, а результат вивести до файлу output.txt в тій же папці.
Приклад файлу для 1 варіанту
20 5
Приклад файлу з результатом
4
Варіанти завдань для самостійного виконання.
Варіант
|
Завдання
|
1
|
Визначити швидкість автомобіля через час t, який рушив
із місця з прискоренням а.
|
2
|
Визначити, яку роботу необхідно виконати, щоб підняти тіло масою т на висоту h від
поверхні Землі.
|
3
|
Визначити значення рівнодійних сил, що діють на тіло масою т, яке рухається з прискоренням a.
|
4
|
Визначити значення опору R в колі електричного струму за заданими значеннями сили струму І і напруги U
(R = U/I).
|
5
|
Визначити, на якій відстані від місця кидання впаде тіло, кинуте під
кутом а до
горизонту з початковою швидкістю v0.
|
6
|
Визначити, в який момент часу опиниться на висоті h тіло, кинуте вертикально
вгору з початковою швидкістю v0.
|
7
|
Визначити період коливання математичного маятника, довжина якого дорівнює
L.
|
8
|
Визначити опір електричного кола, якщо в ньому резистори R1 R2, R3, R4 з’єднані: 1)
послідовно; 2) паралельно.
|
9
|
Визначити, яку платню одержить на фірмі сумісник за виконану роботу, якщо
йому нараховано S гривень, а
податок становить 20 %.
|
10
|
Підприємство поклало в банк на депозитний рахунок суму в S тисяч гривень під 40% річних. Яку суму зніме підприємство в кінці року?
|
11
|
У класі — N учнів, з них М -
хлопці. Знайти співвідношення у відсотках кількості хлопців та кількості
дівчат у цьому класі.
|
12
|
Розрахувати вартість покупки N одиниць товару ціною C грн
за одиницю, з урахуванням знижки, яка становить 5%.
|
13
|
Дано довжину кола. Визначити площу круга, обмеженого цим колом.
|
14
|
Дано гіпотенузу і один із катетів прямокутного трикутника. Знайти другий
його катет і площу вписаного круга.
|
15
|
Зростаючу арифметичну прогресію задано першим членом а, кроком h
та загальною кількістю членів n.
Знайти: 1) суму арифметичної прогресії; 2) k-ий елемент арифметичної прогресії.
|
16
|
Квадрат заданий довжиною сторони. Визначити:
1) довжину вписаного в нього кола;
2) довжину описаного навколо нього кола.
|
17
|
Визначити електроємність електричного кола, якщо в ньому конденсатори C1 C2, C3, C4 з’єднані:
1) послідовно; 2) паралельно.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар