Лабораторна робота № 5.2




Тема. Розробка власних лінійних алгоритмів та їх реалізація і тестування у середовищі програмування з використанням текстових файлів

Мета. Навчитися реалізовувати мовою програмування лінійні обчислювальні алгоритми для роботи з числовими та рядковими даними, вхідні дані для яких зчитуються з текстових файлів, а результати записуються до текстових файлів також.

Завдання

Створіть проект для розв'язання задачі свого варіанту. Вхідні дані програма має прочитати з файлу input.txt, який знаходиться у папці проекту, а результат вивести до файлу output.txt в тій же папці.

Приклад файлу для 1 варіанту

20 5

Приклад файлу з результатом

4

Варіанти завдань для самостійного виконання.

 
Варіант
Завдання
1
Визначити швидкість автомобіля через час t, який ру­шив із місця з прискоренням а.
2
Визначити, яку роботу необхідно виконати, щоб підняти тіло масою т на висоту h від поверхні Землі.
3
Визначити значення рівнодійних сил, що діють на тіло масою т, яке рухається з прискоренням a.
4
Визначити значення опору R в колі електричного струму за заданими значеннями сили струму І і напруги U 
(R = U/I).
5
Визначити, на якій відстані від місця кидання впаде тіло, кинуте під кутом а до горизонту з початковою швидкістю v0.
6
Визначити, в який момент часу опиниться на висоті h тіло, кинуте вертикально вгору з початковою швидкістю v0.
7
Визначити період коливання математичного маятника, довжина якого дорівнює L.
8
Визначити опір електричного кола, якщо в ньому резис­тори R1 R2, R3, R4 з’єднані: 1)          послідовно; 2)          паралельно.
9
Визначити, яку платню одержить на фірмі сумісник за виконану роботу, якщо йому нараховано S гривень, а податок становить 20 %.
10
Підприємство поклало в банк на депозитний рахунок суму в S тисяч гривень під 40% річних. Яку суму зніме підприємство в кінці року?
11
У класі — N учнів, з них М - хлопці. Знайти співвідношен­ня у відсотках кількості хлопців та кількості дівчат у цьому класі.
12
Розрахувати вартість покупки N одиниць товару ціною C грн за одиницю, з урахуванням знижки, яка становить 5%.
13
Дано довжину кола. Визначити площу круга, обмеженого цим колом.
14
Дано гіпотенузу і один із катетів прямокутного трикутника. Знайти другий його катет і площу вписаного круга.
15
Зростаючу арифметичну прогресію задано першим членом а, кроком h та загальною кількістю членів n
Знайти: 1) суму арифметичної прогресії; 2) k-ий елемент арифметичної прогресії.
16
Квадрат заданий довжиною сторони. Визначити:
1)      довжину вписаного в нього кола;
2)      довжину описаного навколо нього кола.
17
Визначити електроємність електричного кола, якщо в ньому конденсатори C1 C2, C3, C4 з’єднані:
1) послідовно; 2) паралельно.

Немає коментарів:

Дописати коментар