1. Написати програму з двома текстовими полями (поля перейменуйте в Operand_1 та Operand_2) та кнопкою.
2. Створити метод обробки події клацання по кнопці, у якому запишіть команди для:
- опису змінних дійсного типу X, Y, Z;
- зчитування до змінної X значення з текстового поля Operand_1 та до змінної Y значення з текстового поля Operand_2:
X := StrToFloat(Operand_1.Text);
Y := StrToFloat(Operand_2.Text);
- запису до змінної Z значення виразу: , для чого набрати команду:
Z := (2 * X - 4 * Y) / (X *X + 14);
- Вивести результат обчислення з використанням стандартного вікна для виводу повідомлення:
ShowMessage('У результаты обчислення ми отримали: Z =' + FloatToStr(Z));
3. Збережіть проект у папці Вправа 5.2, яку створіть у вашій папці
Немає коментарів:
Дописати коментар