Вправа 5.2

1. Написати програму з двома текстовими полями (поля перейменуйте в Operand_1 та Operand_2) та кнопкою. 
2. Створити метод обробки події клацання по кнопці, у якому запишіть команди для:
  • опису змінних дійсного типу X, Y, Z;
  • зчитування до змінної X значення з текстового поля Operand_1 та до змінної Y значення з текстового поля Operand_2:
X := StrToFloat(Operand_1.Text);     
Y := StrToFloat(Operand_2.Text);       
 
  •  запису до змінної Z значення виразу:  , для чого набрати команду:
Z := (2 * X - 4 * Y) / (X *X + 14);
  • Вивести результат обчислення з використанням стандартного вікна для виводу повідомлення:
ShowMessage('У результаты обчислення ми отримали: Z ='  + FloatToStr(Z));
3. Збережіть проект у папці Вправа 5.2, яку створіть у вашій папці

Немає коментарів:

Дописати коментар