1. Створити проект з кнопкою.
2. Створіть обробник клацання по кнопці, у якому зробіть наступне:
- оголосіть змінні A, B, C цілого типу (Integer);
- оголосіть змінну S рядкового (текстового) типу (String);
- оголосіть змінні D, F дійсного типу (Real);
- використовуючи стандартне вікно вводу InputBox уведіть значення рядка до змінної S командою:
S := InputBox( 'Вправа 5.1','Як вас звати?','') ;
- використовуючи стандартне вікно вводу InputBox уведіть значення до змінної A командою:
A := StrToInt(InputBox('Вправа 5.1','Скільки вам років?','0')) ;
- використовуючи стандартне вікно вводу InputBox уведіть значення до змінної D командою:
D := StrToFloat(InputBox('Вправа 5.1','Який ваш ріст у метрах','0')) ;
- використовуючи вікно виводу повідомлення виведіть значення змінних командою:
ShowMessage('Вас звати: ' + S + #13 + 'Ваш вік: ' + IntToStr(A) + ' р.' + #13 + 'Ваш рост: ' + FloatToStr(D) + ' м');
3. Які з перелічених змінних залишилися невикористаними?
4. Збережіть проект у папці Вправа 5.1, яку створіть у своїй папці
Немає коментарів:
Дописати коментар